جدیدترین مدل های آرایش چشم 2024

انواع مدل های میکاپ عروس

آرایش چشم

آرایش چشم به تکنیک هایی گفته می شود که برای بهبود ظاهر چشم ها به کار می رود. این شامل محصولات و ابزارهای مختلفی است که در اطراف چشم استفاده می شود تا بر شکل، رنگ و زیبایی بیشتر آنها تأکید شود. محصولات رایج آرایش چشم عبارتند از:

سایه چشم: روی پلک ها اعمال می شود تا چشمها رنگ و عمق بیشتری پیدا کند. سایه چشم ها به صورت پودر، کرم و مایع هستند و می توانند مات یا براق باشند.
خط چشم: برای مشخص کردن چشم ها و ایجاد ظاهری متفاوت در امتداد خط مژه ها استفاده می شود. می تواند به شکل مداد، مایع یا ژل باشد و می تواند از ظریف تا دراماتیک متغیر باشد.
ریمل: روی مژه ها بزنید تا تیره تر، بلندتر و پرپشت تر به نظر برسند. ریمل می تواند ضد آب یا معمولی باشد و در رنگ های مختلف موجود است.
محصولات ابرو: ابروها چشم ها را قاب می کنند و آرایش ابرو (مانند مداد، ژل یا پودر) برای تعریف و شکل دادن به آنها استفاده می شود.
پرایمر چشم: این پرایمر روی پلک ها قبل از سایه چشم اعمال می شود تا بازده رنگ را افزایش دهد، از چروک شدن چشم جلوگیری کند و طول عمر را افزایش دهد.
هایلایتر یا هایلایت گوشه داخلی: برای روشن کردن گوشه های داخلی چشم و بیدارتر و شاداب تر نشان دادن آنها استفاده می شود.
تکنیک های آرایش چشم بسیار متفاوت است، از ظاهر معمولی روزمره گرفته تا سبک های هنری پیچیده برای موقعیت های خاص. آرایش چشم به درستی می تواند ویژگی های طبیعی را بهبود بخشد و ظاهر کلی چشم ها را تغییر دهد.

آرایش چشم

 

انواع مدل های آرایش چشم

مدل‌های آرایش چشم‌ متعددی وجود دارد که افراد برای دستیابی به ظاهری متفاوت از آن‌ها استفاده می‌کنند. در اینجا چند مدل آرایش چشم محبوب وجود دارد:

  • آرایش چشم ساده ، طبیعی یا روزمره

    این ظاهر روی تقویت چشم‌ها برای استفاده روزمره تمرکز دارد. از سایه های خنثی مانند قهوه ای یا صورتی ملایم استفاده کنید . خط چشم نازکی را نزدیک خط مژه بزنید و با ریمل تمام کنید. ابروها مرتب هستند اما به شدت مشخص نیستند.

  • آرایش چشم اسموکی ( دودی )

ظاهری دراماتیک و همه کاره که از سایه های تیره در اطراف چشم استفاده می کند. به طور معمول شامل سایه هایی مانند مشکی، زغالی یا قهوه ای تیره است.خط چشم اغلب در امتداد خط مژه ها می باشد و مقدار زیادی ریمل یا مژه مصنوعی برای             تشدید رنگ مشکی استفاده می شود.

آرایش چشم اسموکی

 

 

  • آرایش چشم رنگارنگ

از رنگ های سایه چشم پر جنب و جوش یا غیر متعارف برای بیان یک بیانیه استفاده می کند. معمولاً از سایه هایی مانند آبی، سبز، بنفش یا متالیک روشن استفاده می شود.

  • آرایش چشم مجلسی ( براق یا درخشان )

دارای سایه های براق یا درخشان برای جلوه ای خیره کننده. درخشندگی را به پلک ها یا گوشه های داخلی چشم اضافه می کند. بسته به میزان زرق و برق استفاده شده در لباس شخص ، می تواند کمرنگ یا پررنگ باشد.

نحوه آرایش چشم های درشت

آرایش چشم های درشت شامل تکنیک هایی برای افزایش زیبایی شکل طبیعی چشمان شما است . در اینجا چند نکته و مراحل آرایشی برای زیباتر کردن چشم ها ی درشت آورده شده است:

از آنجایی که چشم در زیباتر نشان دادن چهره بسیار موثر است و همچنین چشم های بزرگ به خودی خود بسیار زیبا هستند نیازی به اغراق و آرایش غلیظ برای درشت تر نشان دادن چشم ها نیس فقط باید تکنیک هایی به کار برده شود تا زیبایی چشم ها دو چندان شود .

پلک های خود را آماده کنید
با پلک های تمیز و مرطوب شروع کنید. از پرایمر سایه چشم برای ایجاد یک پایه صاف و کمک به ماندگاری بیشتر آرایش چشم خود استفاده کنید.
از سایه های روشن چشم استفاده کنید:
یک سایه سایه روشن و خنثی (مانند بژ، هلویی ملایم یا صورتی روشن) را روی تمام پلک های خود بمالید. این به روشن شدن و باز شدن چشم ها کمک می کند.
گوشه داخلی را برجسته کنید:
یک سایه چشم روشن و درخشان یا هایلایتر را به گوشه های داخلی چشم خود بزنید. این تکنیک به درخشان نشان دادن  چشم ها کمک می کند
از خط چشم های تیره در پلک پایین اجتناب کنید
به جای اینکه خط چشم پایینی خود را با خط چشم تیره بپوشانید، از یک مداد برهنه یا سفید بر روی خط چشم استفاده کنید تا چشمانتان بازتر و بیدارتر به نظر برسند.
از خط چشم تیره (مثلا قهوه ای تیره) برای خط مژه بالایی خود استفاده کنید. خط را نازک و نزدیک به مژه ها نگه دارید تا چشم ها را بدون بسته شدن مشخص کنید.

از ریمل بلند کننده روی مژه های بالایی خود استفاده کنید تا بلندتر و براق تر به نظر برسند. ریمل را روی گوشه بیرونی مژه ها نیز بزنید تا فرم چشم ها بهتر شود.

برای جذابیت بیشتر و کشیده شدن بیشتر چشم‌ها از مژه‌های مصنوعی با ظاهر طبیعی استفاده کنید. روی مژه هایی که در گوشه های بیرونی بلندتر هستند تمرکز کنید تا چشم ها کشیده تر شوند.

نحوه آرایش چشم های پف دار

آرایش چشم پف دار

اگر چشم‌های پف کرده دارید و می‌خواهید با آرایش ظاهر آن‌ها را به حداقل برسانید، می‌توانید از تکنیک‌های خاصی برای کمک به کاهش پف و ایجاد ظاهری شاداب‌تر استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آرایش برای چشم های پف کرده آورده شده است:

برای مرطوب کردن پوست ظریف اطراف چشم و کاهش پف ، با کرم مرطوب کننده زیر چشم شروع کنید. قبل از آرایش، اجازه دهید کرم کاملا جذب شود.
برای کاهش بیشتر پف، از ژل های خنک کننده چشم یا چسب های چشم حاوی موادی مانند عصاره خیار یا اسید هیالورونیک استفاده کنید.
تصحیح رنگ:
اگر ناحیه زیر چشم شما تغییر رنگ داده است (به عنوان مثال، حلقه های تیره)، قبل از کرم پودر یا کانسیلر از یک اصلاح کننده رنگ استفاده کنید. برای خنثی کردن رنگ های آبی یا بنفش از یک اصلاح کننده با رنگ هلویی یا سالمون استفاده کنید.
کانسیلر سبک:
کانسیلر سبک و آبرسانی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. از فرمول‌های سنگین که می‌توانند در خطوط ریز نشسته و بر پف‌کردگی تأکید کنند، خودداری کنید.
با استفاده از انگشت حلقه یا یک برس کوچک، کانسیلر را به آرامی روی ناحیه زیر چشم بکشید. کانسیلر را صاف کرده و مخلوط کنید تا حلقه های تیره را بپوشاند و ظاهر پف را کاهش دهد.
از خط چشم سنگین و سایه چشم تیره اجتناب کنید

روی مژه های فر تمرکز کنید
مژه های خود را فر کنید تا چشم ها درشت و باز شوند. این می تواند به منحرف کردن توجه از پف زیر چشم کمک کند.

از کمپرس خنک استفاده کنید:
قبل از آرایش کردن، به آرامی یک کمپرس خنک یا ماسک چشم سرد را روی آن قرار دهید تا به طور موقت پف کردگی را کاهش دهید.
از مالیدن یا کشیدن به ناحیه ظریف چشم خودداری کنید، زیرا این امر می تواند پف را بدتر کرده و باعث تحریک شود.

سالن زیبایی فرناز صفری یکی از زیباترین سالن های شمال تهران همراه با کادر حرفه ای در زمینه خدمات آرایش و میکاپ عروس و همچنین آموزش انواع لاین های گریم و میکاپ آماده هر گونه خدمت رسانی به عروس خانم های زیبا می باشد

آیا این مطلب را می پسندید؟
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد جدیدترین مدل های آرایش چشم 2024

دیدگاهتان را بنویسید

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.