به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که آدرس سالن زیبایی تغییر کرده است. منتظر دیدار شما در فضای جدید هستیم

آشنایی با انواع سبک و مدل میکاپ عروس

میکاپ و گریم عروس

آشنایی با انواع سبک و مدل میکاپ عروس

آرایش عروس نوع خاصی از آرایش است که در روز عروسی توسط میکاپ آرتیست منتخب عروس خانم برای ایشان انجام می شود و هدف آن افزایش زیبایی طبیعی عروس و ایجاد ظاهری جاودانه و ظریف و به یادماندنی است. میکاپ عروس معمولاً بر ایجاد چهره ای بی عیب ، گیرایی چشم ها و برجسته کردن لب ها تمرکز دارد . در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در مورد سبک آرایش عروس در نظر بگیرید.

قبل از روز عروسی، معمولاً عروس خانم ها با یک میکاپ آرتیست حرفه ای مشورت می کنند. در این جلسه، عروس و میکاپ آرتیست در مورد سبک آرایش مناسب برای عروس خانم  صحبت می کنند، تم عروسی را در نظر می گیرند و ترجیحات و ویژگی های شخصی عروس را در نیز لحاظ میکنند.

در سالن زیبایی فرناز صفری شما می توانید در مورد نوع آرایشی که دوست دارید برای روز عروسیتان داشته باشید با میکاپ آرتیست خود صحبت کنید .ایشان با توجه به ویژگی های ظاهری شما و همچنین علایق شما بهترین میکاپ را برای شما انجام میدهند تا در شب عروسی زیباترین عروس باشید در سالن زیبایی فرناز صفری حفظ اصالت چهره حرف همیشگی ماست.

آشنایی با انواع سبک و مدل میکاپ عروس

سبک های مختلف میکاپ عروس

درست مانند در نظر گرفتن سبک های مختلف لباس عروس ، برای تصمیم گیری در مورد آرایش روز عروسی نیز همین کار را انجام دهید. سبک آرایشی که برای عروسی خود انتخاب می کنید باید ساده باشد و زیاد به ترندهای روز توجهی نکنید، چون ممکن است چیزی که امسال به نظر شما زیباست 5 سال بعد مسخره باشد. پس بهتر است سادگی راانتخاب کنید . تا چند سال بعد از انتخابتان پشیمان نشوید. توجه داشته باشید ، مهم نیست که به چه سبک آرایشی تمایل دارید . بلکه ظاهر شما همیشه باید نشان دهنده شخصیت شما باشد. نباید خیلی از آن دور شوید.

میکاپ عروس

میکاپ عروس عربی

میکاپ عروس عربی دارای آرایش چشم دراماتیک ، جسورانه و پرنفوذ است . درواقع مهمترین جزء در آرایش عربی چشم ها  هستند . آرایش چشم ها بسیار حساس و پیچیده است.استفاده از رنگ ها در این میکاپ به صورت عاقلانه و با احتیاط انجام می شود تا بر زیبایی چشم ها بیافزاید. جزء پر اهمیت بعدی در این میکاپ لبها میباشند ، هلویی و صورتی زیبا پرمصرف ترین رژها برای لب ها هستند. نیازی به برجسته کردن بیش از حد لبها نیست .

میکاپ عروس عربی

میکاپ عروس لایت ( اروپایی )

عروس خانم هایی که ظاهر طبیعی تری را ترجیح می دهند، آرایش ملایم ( لایت میکاپ ) را انتخاب می کنند . آرایش لایت light mackeup به این معناست که دوست دارند خودشان باشند فقط اگر نقطه ضعفی در صورت وجود دارد پوشانده شود و نقاط قوتشان قوی تر شود . بدین منظور از لوازم آرایش با رنگهای کم و ملایم استفاده می شود .اگر پوست روشنی دارید به این نکات توجه کنید. سایه های ملایم مانند هلویی و پاستلی به خوبی جواب می دهند. رنگ لب صورتی روشن یا هلویی ، زیبایی پوست روشن را تکمیل می کند.

برای رنگ پوست های متوسط، از سایه های روشن و خنثی استفاده کنید، سایه چشم صورتی، ارغوانی، آبی ملایم و هلویی.به یاد داشته باشید، هدف این است که در روز خاص خود احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشید. چه یک آرایشگر حرفه ای استخدام کنید یا خودتان این کار را انجام دهید، سبکی را انتخاب کنید که شخصیت شما را منعکس کند و ویژگی های طبیعی شما را افزایش دهد.

میکاپ عروس لایت

انواع مدل میکاپ عروس ایرانی

در ایران دختر خانم ها ترجیحات متفاوتی برای آرایش ، مخصوصا در شب عروسی خود دارند. که این ترجیحات بسته به سلیقه هر عروس متفاوت می باشد . بعضی ها آرایش ساده و لایت می پسندند پس دوست دارند چهره واقعی خود را داشته باشند با کم تغییر و زیبایی بیشتر ، یعنی آرایش زیاد و غلیظ را دوست ندارند . بعضی از عروس خانم دوست دارند در شب عروسی خود یک چهره کاملا متفاوتی داشته باشند تا همیشه در یادها بمانند و خود نیز از تغییر خود لذت ببرند پس به سراغ آرایش های کمی متفاوت تر و غلیظ تر میروند ( مثل آرایش عربی یا خلیجی ) .

در مورد مدل مو نیز به همین شکل می باشد بعضی مدل موی ساده و حتی موی باز با کمی کرلی ( بابلیس کشیده شده و حالت دار) را می پسندند و برخی شینیون های بسیار شلوغ را دوست می دارند .در سالن زیبایی فرناز صفری شما میتوانید با هر سلیقه و هر بودجه ای در شب عروسیتان زیباترین میکاپ و مدل مو را داشته باشین و با زیبایی منحصر به فرد خود بدرخشید.

میکاپ عروس ایرانی

به یاد داشته باشید، هر عروسی منحصر به فرد است و آرایش او باید منعکس کننده سبک شخصی و ترجیحات او باشد. توصیه می شود با یک میکاپ آرتیست حرفه ای کار کنید که بتواند ظاهر عروس سفارشی را بر اساس ویژگی های فردی عروس و نتیجه دلخواه ایجاد کند . همکاران ما در سالن زیبایی فرناز صفری با چندین سال سابقه درخشان و با بهره گیری از جدیدترین متد روز دنیا و همچنین استفاده از بهترین لوازم آرایش با بهترین برندها تمام تلاش خود را به کار میگیرند تا شما با هر بودجه و هر سلیقه ای در شب خاص زندگی خود زیباترین باشید .

نحوه اطلاع از پکیج های عروس

برای اطلاع از پکیج های عروس بانو صفری همچنین گیفت های جذاب موجود برروی پکیج ها می توانید از طریق شماره های سالن و یا واتس اپ ما با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آشنایی با انواع سبک و مدل میکاپ عروس

دیدگاهتان را بنویسید

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.