هایلایت مو چیست؟

هایلایت مو چیست؟

هایلایت مو به تکنیک رنگ آمیزی مو اشاره دارد که در آن تارهای خاصی از موها متفاوت از بقیه موها روشن یا تیره می شوند. این باعث ایجاد کنتراست و بعد در مو می شود و به مو ظاهری چند رنگ و بافت می دهد.

هایلایت مو

هایلایت مو به چه روشی گفته می شود؟

هایلایت ها بسته به جلوه مورد نظر می توانند از رشته های ظریف و رنگ طبیعی تا رنگ های تند و پر جنب و جوش متغیر باشند. این فرآیند معمولاً شامل استفاده از یک عامل سفید کننده ( دکلره ) یا روشن کننده برای بلند کردن رنگ رشته های انتخاب شده قبل از انجام رنگ مورد نظر می باشد

روش های هایلایت مو

ایجاد یک لیست جامع از مدل های لایت و هایلایت مو مستلزم درک تکنیک ها و سبک های مختلف مورد استفاده در رنگ کردن مو است. در اینجا مروری بر انواع اصلی هایلایت موجود است:

هایلایت فویل: موها بصورت تکه ای انتخاب شده و در فویل پیچیده می شوند تا روشن کننده روی بقیه موها تأثیر نگذارد و امکان اعمال دقیق و کنترل بر شدت هایلایت را فراهم کند.

رنگ و مش مو

 

بالیاژ: تکنیکی با دست آزاد که در آن متخصص بالیاژ، روشن‌کننده را روی موها بصورت رندوم رنگ می‌کند، و جلوه‌ای طبیعی‌تر و مدرج‌تر ایجاد می‌کند.

 

آمبره : آمبره ( ombre ) شامل انتقال تدریجی از سایه تیره تر در ریشه به سایه روشن تر در انتهای آن است که اغلب ظاهری دو رنگ و دراماتیک ایجاد می کند.

 

بیبی لایت: به هایلایت های ظریف و بسیار طبیعی گفته می شود که این روش به تقلید از رنگ موی کودکان  نامگذاری شده است .

 

لولایت : برعکس هایلایت، که در آن تارهای مو به جای روشن شدن، تیره می شوند تا عمق و کنتراست بیشتر شود.

 

چانکی : بخش های بزرگتر و قابل توجه تر از موهای هایلایت شده، اغلب جلوه ای جسورتر و چشمگیرتر ایجاد می کنند.

انوع مدل های لایت مو چگونه انتخاب می شود ؟

هایلایت مو را می توان با توجه به ترجیحات و انواع مو سفارشی کرد و اغلب برای تقویت رنگ طبیعی مو، افزودن ابعاد یا ایجاد یک سبک یا ظاهر خاص استفاده می شود.

هر یک از این مدل‌ها و تکنیک‌ها را می‌توان بر اساس ترجیحات فردی، نوع مو و جلوه‌های دلخواه انتخاب کرد و انجام داد .

کار با یک رنگ‌شناس ماهر می‌تواند به دستیابی به ظاهری عالی کمک کند.

سالن زیبایی فرناز صفری یکی از زیباترین سالن های شمال تهران همراه با کادر حرفه ای در زمینه خدمات مو و همچنین آموزش انواع لاین های مو ،  آماده هر گونه خدمت رسانی به عروس خانم های زیبا می باشد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد هایلایت مو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.